ΠΡΟΣΒΑΣΗ
Πρόσβαση Πεζή
Αυτό σημαίνει ότι στα δεξιά μας βρίσκεται η ράμπα που θα μας οδηγήσει στην είσοδο.
Ράμπες Πεζοδρομίου
Ολυμπίας 5-7:
Ράμπα οχημάτων που οδηγεί στο 5ο Δημοτικό. Η συγκεκριμένη ράμπα είναι προφυλαγμένη από κάγκελα. Υπάρχει μικρή καγκελόπορτα για πεζούς με σύρτη στο πάνω μέρος για να ανοίγει ανά πάσα στιγμή.
Πρόσβαση με Μέσα
Με Λεωφορείο
Δεν υπάρχει κοντινή στάση με απόλυτα ανεμπόδιστη διαδρομή μέχρι τη σκηνή καθώς πολλά σημεία του πεζοδρομίου είναι στενά λόγω της δεντροφύτευσης.
Παρ’ όλα αυτά, επειδή πρόκειται για περιοχή ήπιας κυκλοφορίας, υπάρχει η δυνατότητα παράκαμψής τους από τον δρόμο, όπως προτείνουν άτομα από το focus group ελέγχου.
Από τη στάση διασχίζουμε την Αγίου Δημητρίου. Είναι 2 ρεύματα χωρισμένα με νησίδα χωρίς διάβαση. Ανεβαίνουμε στο απέναντι πεζοδρόμιο και κάνουμε αριστερά. Κρατάμε το μεταλλικό εσωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Διασχίζουμε την οδό Προπυλαίων. Ανεβαίνουμε στο πεζοδρόμιο, κάνουμε δεξιά και κρατάμε το εξωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Προσοχή, δεν πλησιάζουμε στο εσωτερικό του πεζοδρομίου, υπάρχουν φραγκοσυκιές που έχουν αγκάθια. Διασχίζουμε την Ολυμπίου Διός, ένα μικρό αδιέξοδο. Συνεχίζουμε επί της Προπυλαίων, έχοντας τον δρόμο στα δεξιά. Πλέον, το πεζοδρόμιο είναι στενό, με δεντροφυτεύσεις με χαμηλά κλαδιά, με προσοχή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το οδόστρωμα. Στο τέλος του δρόμου, διασχίζουμε την κάθετη οδό Υψηλάντου, ανεβαίνουμε στο απέναντι πεζοδρόμιο, κάνουμε αριστερά και κρατάμε το μεταλλικό εσωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Και εδώ το πεζοδρόμιο είναι στενό με δέντρα, οπότε προσέχουμε για τυχόν χαμηλά κλαδιά. Στη συμβολή με την οδό Θησείου κάνουμε δεξιά. Κρατάμε το εξωτερικό του πεζοδρομίου στα αριστερά μας, με προσοχή γιατί υπάρχουν μεταλλικά κολωνάκια και είναι στενό. Σύντομα, μετά από 4 κολωνάκια, το πεζοδρόμιο χαμηλώνει. Αυτό σημαίνει ότι στα δεξιά μας βρίσκεται η ράμπα που θα μας οδηγήσει στην είσοδο.
Ανεβαίνουμε στο πεζοδρόμιο και κάνουμε αριστερά. Κρατάμε το μεταλλικό εσωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Διασχίζουμε την οδό Προπυλαίων. Ανεβαίνουμε στο πεζοδρόμιο, κάνουμε δεξιά και κρατάμε το εξωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Προσοχή, δεν πλησιάζουμε στο εσωτερικό του πεζοδρομίου, υπάρχουν φραγκοσυκιές που έχουν αγκάθια. Διασχίζουμε την Ολυμπίου Διός, ένα μικρό αδιέξοδο. Συνεχίζουμε επί της Προπυλαίων, έχοντας τον δρόμο στα δεξιά. Πλέον, το πεζοδρόμιο είναι στενό, με δεντροφυτεύσεις με χαμηλά κλαδιά, με προσοχή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το οδόστρωμα. Στο τέλος του δρόμου, διασχίζουμε την κάθετη οδό Υψηλάντου, ανεβαίνουμε στο απέναντι πεζοδρόμιο, κάνουμε αριστερά και κρατάμε το μεταλλικό εσωτερικό του πεζοδρομίου στα δεξιά μας. Και εδώ το πεζοδρόμιο είναι στενό με δέντρα, οπότε προσέχουμε για τυχόν χαμηλά κλαδιά. Στη συμβολή με την οδό Θησείου κάνουμε δεξιά. Κρατάμε το εξωτερικό του πεζοδρομίου στα αριστερά μας, με προσοχή γιατί υπάρχουν μεταλλικά κολωνάκια και είναι στενό. Σύντομα, μετά από 4 κολωνάκια, το πεζοδρόμιο χαμηλώνει. Αυτό σημαίνει ότι στα δεξιά μας βρίσκεται η ράμπα που θα μας οδηγήσει στην είσοδο.
WC
Υπάρχει τυπικό WC στο ισόγειο, δεξιά από την είσοδο.